вторник, 9 января 2018 г.



Використання ІКТ на уроках художньо-естетичного циклу та трудового навчання як засобу формування творчих компетентностей учнів.
Важливим завданням художньо-естетичного  виховання в школі є формування  творчих компетентностей школярів.
 Саме предмети художньо – естетичного циклу спрямовані на те, щоб відкрити в дитині найпотаємніші, найтонші  почуття. Саме  музичне мистецтво та художня культура, образотворче мистецтво, трудове навчання є тими шкільними предметами ,які дають можливість дитині для творчості, для самостійного пошуку, для висловлення свого власного бачення світу.
Уроки художньо-естетичного циклу найкраще сприяють виявленню та розвитку творчих здібностей учнів. На цих уроках діти швидко захоплюються новою ідеєю і починають творити – вводити свої новації, зміни, доповнення – і задоволені тим, що зробили. Але не можна розглядати творчість як самостійний етап уроку. Вона повинна гармонійно поєднуватись з іншими видами діяльності на уроці та якнайширше запроваджуватися у навчальний процес.


      Педагогічний досвід показує, що  застосування ІКТ на уроках художньо-естетичного циклу сприяє всебічному і гармонійному розвитку особистості дитини, насамперед розвитку її творчих здібностей, а саме:
Ø    фантазії і художньої уяви;
Ø     асоціативного сприйняття і мислення на основі художнього і    
     музичного матеріалів;
Ø     розуміння поняття ритму в природі і мистецтві;
Ø     відчуття простору, форми, контрасту, динаміки, кольорової палітри;
 та дозволяє :
Ø  підвищувати продуктивність уроку;
Ø  підвищувати якість рівня використання наочності на уроці;
Ø  об’єктивно та своєчасно проводити контроль та підведення підсумків ;
Ø  дозволяє залучити учнів до створення творчих робіт ;
Ø  підвищувати пошук інформації з найрізноманітніших джерел;
Ø  розвивати самостійне мислення.
Використання інформаційних технологій дозволяє залучити учнів до такої діяльності:
Ø     створення творчих робіт;
Ø     пошукової роботи під час вивчення народної творчості, української   
    музичної культури, творчості композиторів світу тощо;
Ø оформлення результатів проектів за певними темами.   
Інтегруючи уроки художньо-естетичного циклу з комп’ютерними технологіями дозволиляє  зробити уроки більш цікавими, якісними, яскравими, візуальними, творчими.
Комп’ютер перестає бути джерелом інформації, а стає організатором
навчально - пізнавальної діяльності школярів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий