Використання ІКТ на уроках художньо-естетичного циклу та трудового навчання
як засобу формування творчих компетентностей учнів.
Важливим
завданням художньо-естетичного виховання
в школі є формування творчих
компетентностей школярів.
Саме предмети художньо – естетичного циклу
спрямовані на те, щоб відкрити в дитині найпотаємніші, найтонші почуття. Саме
музичне мистецтво та художня культура, образотворче мистецтво, трудове
навчання є тими шкільними предметами ,які дають можливість дитині для
творчості, для самостійного пошуку, для висловлення свого власного бачення
світу.
Уроки художньо-естетичного
циклу найкраще сприяють виявленню та розвитку творчих здібностей учнів. На цих
уроках діти швидко захоплюються новою ідеєю і починають творити – вводити свої
новації, зміни, доповнення – і задоволені тим, що зробили. Але не можна
розглядати творчість як самостійний етап уроку. Вона повинна гармонійно
поєднуватись з іншими видами діяльності на уроці та якнайширше запроваджуватися
у навчальний процес.
Педагогічний досвід показує, що застосування ІКТ на уроках художньо-естетичного
циклу сприяє всебічному і гармонійному розвитку особистості дитини, насамперед
розвитку її творчих здібностей, а саме:
Ø фантазії і художньої уяви;
Ø асоціативного
сприйняття і мислення на основі художнього і
музичного
матеріалів;
Ø розуміння поняття
ритму в природі і мистецтві;
Ø відчуття простору,
форми, контрасту, динаміки, кольорової палітри;
та дозволяє :
Ø підвищувати продуктивність уроку;
Ø підвищувати якість рівня використання
наочності на уроці;
Ø об’єктивно та своєчасно проводити контроль та
підведення підсумків ;
Ø дозволяє залучити учнів до створення творчих
робіт ;
Ø підвищувати пошук інформації з
найрізноманітніших джерел;
Ø розвивати самостійне мислення.
Використання
інформаційних технологій дозволяє залучити учнів до такої діяльності:
Ø створення творчих
робіт;
Ø пошукової роботи
під час вивчення народної творчості, української
музичної
культури, творчості композиторів світу тощо;
Ø оформлення результатів проектів за
певними темами.
Інтегруючи уроки художньо-естетичного
циклу з комп’ютерними
технологіями дозволиляє зробити уроки більш цікавими,
якісними, яскравими, візуальними, творчими.
Комп’ютер перестає бути джерелом
інформації, а стає організатором
навчально - пізнавальної діяльності
школярів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий